Rose

Įpusėjau.  Labai tikiuosi, kad siūlų užteks ne tik abiems detalėms, bet ir apmezgimui.
Taip būna, kai "prisimarinuoji" pilnas dėžes siūlų, bet megzti vis tiek nėra iš ko :)
Ir nors, viena vertus, siūlų atsargas galima pavadinti investicija, iš kitos pusės pažiūrėjus, tai tik bandymas pateisinti savo maniją :)

Komentarai

  1. Ar esate moteris, ieškanti gimdos vaisių, norite išgirsti vaikų balsus jūsų namuose, bet jūs nebegalėjote pastoti nėščia, nes dr. Ajayi padės susilaukti savo kūdikio, su kuriuo aš susidūriau panaši situacija, kai vyras paliudija, kaip didysis burtininkas dr. Ajayi padėjo jam sugrąžinti savo mylimą žmoną namo po 9 mėnesių išsiskyrimo, aš kreipiuosi į gydytoją Ajayi paaiškindamas savo būklę, jis liepė man nebe verkti ir paruošė vaistažolę. išgerti manęs, kurį išgėriau ir po trijų mėnesių buvau nėščia su dvyniais berniukais, dabar esu išdidi mama. susisiekite su dr. Ajayi dėl bet kokios gyvenimo situacijos burtininko, kuris yra geras žmogus, ir aš tikiu, kad jis padės jums atkurti taiką jūsų namuose. „Viber“ arba „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą