Sandėlys

Stash on Ravelry
Stash on Exel

Šiandien nusprendžiau suskaičiuoti, kiek aš vis tik turiu siūlų. Naiviai tikėjausi, kad šiek tiek mažiau nei 20 kg. Išsitraukiau exelio lentelę iš Ravelry, kur sudėtas visas mano turimų atsargų katalogas. patikrinau porą eilučių, gi žiū - kai kurios reikšmės neatitinka tikrovės. Patikrinau, perskaičiavau. Ir še tau, kad nori - netikėtas 10 kg "viršsvoris". Iš viso mano atsargų - 30 kg 250g. Pasigėrėkit, kaip gražu. Ir šiek tiek neramu :))
Sako, kad kai žmogus pripažįsta, kad turi problemą, toliau seka sveikimo procesas. Taigi aš viešai pripažįstu ir parodau savo problemą. Ir labai tikiuosi, kad pamažu pavyks šią problemą sumažinti iki visiems priimtino... mmm na maždaug 10 kg sandėliuko :)
 








У меня есть проблема. А когда хочешь ее решить, лучше всего публично еe признать. Так вот у меня есть проблема размером в 30 кг 250 г.  Хотелось бы снизить уровень "катастрофы" хотя бы до 10 кг. Пряжу в прок я непокупаю уже почти год, так что страшно даже подумать сколько пряжи было у меня в самом начале осознания и просветления :))
--
I have a problem. The size of the problem is 30 kg 250 g. I would like to reduce the level of "disaster" at least untill 10 kg. 

Komentarai

  1. prisijungi į mūsų siūlų dieta? :) bet gražu žiūrėt, malonus vaizdas akiai :))) siūlai yra gėris

    AtsakytiPanaikinti
  2. Siūlai yra gėris. Bet kai labai daug to gėrio parduotuvėse ir gal net labiau gėrio, nes atsiranda visokių naujų, nematytų... tai tas gėris spintoje nebe labai džiugina :))
    Prisijungiu į visas įmanomas siūlų dietas, nes su šita problema jau reikia kažką daryti :))
    Anoniminių siūlų pirkėjų klubas? :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip gražu... Tik man regis čia ne siūlų dietos reikia, o atrasti daugiau laiko mezgimui :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū :) Tačiau, kol laikas mezgimui daugiau negu ribotas, teks mažinti apetitą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Cha, cha, cha... dar viena, kuri tikėjosi, kad turi mažiau negu turi. Smagu matyti didėjantį būrį. Aš jaučiuosi panašiai, tik mano norai apmažinti bent iki 30 kilogramų... Negi tuomet vėl pasijusiu per daug turinti? Neatimkit vilties, kad 30 jau nedaug :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš turiu pasiteisinimą :) Mane suklaidino. Visi siūlai surašyti Ravelry, ir iš ten galima parsisiųsti exelio lentelę. Tai va pagal tą lentelę aš turėjau TIK 20 kg :))) Man iš karto tai pasirodė įtartinai. O šiandien prisiruošiau patikrinti. Rezultatas - visu dešimčia kilogramų daugiau :))
    Agne, sprendžiant iš to, kad aš turiu 30 kg, o megzti vistiek nėra iš ko - 30 kg yra labai nedaug :)))))

    AtsakytiPanaikinti
  7. O aš ir turėdama 80 nelabai iš ko turiu megzti...

    AtsakytiPanaikinti
  8. :) Ką galiu pasakyti. Tai tik dar kartą įrodo, kad kaupti siūlų atsargas nėra labai prasminga.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sutinku. Bet kažkaip reikia sukauptas ir paveldėtas atsargas išnaudoti...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą